diumenge, 5 de juny del 2011

GR 176 Ruta de les 20 Ermites Romàniques. Tram Puig-reig - Navàs

Com que teníem pendent acabar el tram de Puig-reig a Navàs del GR 176 Ruta de les 20 Ermites Romàniques, amb l’Agustí avui tot i l’amenaça de puja decidim fer-lo. Sortim de Navàs per anar cap a Puig-reig i anar a retrobar la ruta on l’havíem deixat, l’idea era anar-hi per baix el riu seguint la ruta de les Colònies, però amb l’aigua que ha caigut aquesta nit ho fem per la ruta de servei fins a cal Marçal on agafem l’antiga via fins a Puig-reig.

Sortim de Puig-reig per la carretera que va a santa Maria de Merlès, al travessar el Llobregat, la deixem tombant a la dreta i pugem fins la carena del bosc de can Pallot per baixar cap a Sant Andreu de Pallot i tot planejant arribar a La Molina travessant la riera de Merlès per un pont, ens comencem a enfilar-nos per l’obaga de Ginebret, bones botifarres, a mitja pujada comença a ploure, al arribar al l’ermita de la Mare de Deu de Ginebret, ens arrecerem a la porxada i aprofitem per menjar-nos un entrepà, sort que l’Agustí en portava dos.

Sembla que para de ploure, sortim del recer i pugem cap a Sant Pau de Pinós, els deus ens han parat un parany, torna a ploure, baixem per la carretera de Gaià fins al km 11 que tombem a l’esquerra per una pista per sort amb terra no argilosa,plou a bots i barrals, anem baixant passant per Sant Jordi de Lloberes i arribem a Sant Miquel de Terradelles, amb la baixada i la mullena estic gelat de fred.

Arribem al coll de Comadoms, i agafem una pista cap a la dreta que continua baixant, para de ploure, travessem el torrent de cal Cornet, i arribem a l’ermita de Santa Maria de Cornet, baixem a l’Abellar de D’alt, l’Abellar de Baix i anem a buscar el barranc de Pregones, travessem la carretera de Navàs a Gaià i pujant un repatxo seguim baixant per retrobar la carretera que ens pujarà a Navàs.

Si vols veure mes fotos de la ruta clica aquí

L’Agustí també s’ha mullat

La Traça del GPS de la ruta "Etapa -1ª Santpedor-Borredà"

joanbtt ha dit...

us voldria veure arrebossats... les fotos que heu penjat no detallen la fanguinera que duien a sobre...