.

.

dijous, 19 de febrer del 2009

18-02-2009 Els Cingles de Bertí


Com que aquí tothom s’entrena d’amagat, jo me’n vaig a donar un tomb per els Cingles de Bertí, vosaltres matxaqueu les cames que jo alegro la vista, i surto de La Garriga en direcció al Cingles, fa un dia esplèndid, tinc nou quilometres de pujada fins el coll de Can Tripeta, a mesura que vaig pujant el paisatge que em rodeja es espectacular , passo pel santuari de la Mare de Deu de Puiggraciós i quan canvio de vall apareixen els Cingles, un cop passat el coll segueixo un PR que passa per Sant Pere de Bertí, i vaig seguin per l’esquena dels cingles amb vistes al Vallès fina arribar al Cerdà de la Garga on primer ressegueixo els Cingles de Cerdà i desprès els de Bertí per un sender guapíssim i a trams molt aeri aeri durant uns vuit quilometres el seguiré fins tancar el cercle a sota del Puig Ciró on retrobo el camí de pujada que ara serà una divertida baixada

Clica si vols veure mes fotoshttp://ullades.blogspot.com/2012/03/els-cingles-de-berti.html

Recorregut

Perfil


Aqui hi ha el track
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=298896

1 comentari:

Margarida i Pere ha dit...

Espero poder ser-hi el març.
Vindrà algun home zero?

Només em faltava aquesta crònica i les fotos per ferme'n venir més ganes encara.

Per cert, n'hi ha quatre que no aconsegueixo veure i dues que es queden tallades.

Ho intentaré de nou demà.