dilluns, 16 de febrer del 2009

15-02-2009 Santpedor-Sabadell amb els Falcons

Avui he sortit a les vuit de Santpedor per trobar-me a les nou a l’estació de la RENFE de Manresa amb els Falcons de Sabadell, i fer la Ruta que organitzaven de Manresa a Sabadell a proposta del Avalanche i el Marc, i amb la puntualitat que no caracteritza a aquesta companyia de trens a mes a mes d’ells dos ens hem trobat amb el CescMaquina, l’Avi Miquel,el Xavi Manya, el Tomi “en català tumillu”,el Marcelo,el JosepMerida “que no se perque porta dues rodes a la bici”, el Ramunillu., el Domènec i El Josep Mª de Sant Cugat, aixi amb un total de dotze ciclistes hem fet una volta per Manresa pujant finalment per la carretera del Pont , Cal Gravat , baixant per asfalt fins el trencall que ens portarà a les Arnaules , on hem parat un moment per veure el Pont de les Arnaules, arribats al Pont de Vilomara hem continuat per la Riera de Santa Creu seguint a estones el GR-4 fins pujar a Sant Jaume de Vallhonesta on, en contra de la voluntat del guia, hem esmorzat a vent i a serena, hem reprès la ruta per el sender que ressegueix la carena del Panissar fins al punt mes alt La Morella (639m) i d’aquí encara per sender hem baixat un bon tros fins a trobar la pista que en pota a Rellinars, llavors resseguint la Riera de Rellinars primer i el Torrent de la Saiola desprès ens hem anat enfilant fins a sota de la Torrota de l’Obac, passant per l’Obac Vell, la Casa Nova de l’Obac i resseguir els Alts de la Pepa, baixant una miqueta i tornant a pujar per la Serra de les Pedritxes on ben aconsellat per quatre fanatics hem baixat per la trialera anomenada Diagonal i que ha valgut la pena quan hem retrobat la pista hem baixat pel Turo de Roques Blanques fins a Matadepera i per uns senderons rapits i divertits tot i passant per Sant Julia d’Altura hem arribat a Sabadell