.

.

diumenge, 28 de març del 2010

POAL-RELLINARS-POAL


Per fí semble que podem gaudir d'un cap de setmana sense núvols i amb una temperatura agradable, pero tot i així només érem cinc els poaleros que ho vem aprofitar. Sortíem a les 8 el Josep "Zéro", el seu cunyat Pere, el Isidre amb el seu fill David i jo. On anem avui?...Em van proposar d'anar a Rellinars, ja que jo no i havía anat mai (en bici vull dir). Ja o podré aguantar jo? els hi vaig dir. Síí, va dir l'Isidre, tu y yo iremos de tranqui, que me duelen mucho algunas costillas de una caída del miercoles. ¡¡Collóns!!, menys mal que anave "ferit", que si no... no li veig ni el pel!!. I el Pere també amb problemes amb el genoll, pero sortosament (per a éll, que no per mí) només li afecte quan camina, perque pedalar ¡¡vaja si pedala!! . El David, amb la seva joventut i els seus "pebrots"...ja li val!! . I del "Home zéro"...bé, aquest ja sempre ha estat un graó per damunt dels altres (per damunt meu...bastants graóns mes). Pero com que es tractave de pasar-ho be, ho vem aconseguir, especialment a la taula mentre ens llepavem els dits i amb un tema de conversa entre sentir-se catalá o español...JA JAAA que bó!!. I el Show que vem montar per una zona que havíem de passar per un llarc, fosc i plé d'aigüa túnel? Va ésser una passada veure el Josep, David i l'Isidre pujant les rampes i graóns a contre-corrent i gairebé a les fosques, mentre el Pere i jo vem triar la "zona" del costat que ere mes alta, plana i sense aigüa ¡Llástima que les fotos no van sortir be!. En resum, que em va agradar molt el recorregut, que només coneixíe fins a Sant Jaume de la Vall-honesta, a partir d'aquí, ja ere tot nou per a mí i vaig descobrir uns corriols super "guais", amb zona "d'aigüa" inclosa, ¡Ah! i també una impresionant baixade que fins i tot em va costar baixar-la al costat de la conor. Després de tanta aventura, s'ens va fer tard i vem decidir tornar per carretera desde Sant Vicens.
Clica si vols veure mes fotos