.

.

dimarts, 30 de març del 2010

28-03-2010 Per la Segarra i l'Alta Anoia


A ara es una bona època per fer una ruta per la Segarra i l’Alta Anoia, ja que els sembrats estan verds com camps de gespa, segueixo la ruta que ha penjat Cal Valls però jo surto de Les Oluges enlloc de Conill com fa la seva ruta i ho faig per la carretera que em porta fins a Montfalcó Murallat i continuo encara per asfalt fins Estaràs ja que la traça de gps que porto es perd per sembrats a partir d’aquí, per bones pistes arribo a Pujalt ja a l’Alta Anoia el paisatge canvia, ja es mes ondulat amb turons, Pujalt com el seu nom indica esta situat en un puig alt i te una bona vista del Pirineu, baixó cap al Fondo del Camí de Sant Martí per tornar a pujar a Conill que com el seu nom no indica esta situat en un altre puig alt i ...
En tres revolts baixo 250 metres, creu l’Eix, i m’enfilo cap a cal Escura i fent pujadetes i baixadetes arribo al torrent d’Ivorra entrant altre vegada a La Segarra, per pendents suaus vaig pujant fins a Vicfred on em deixo caure cap a Sant Guim de la Plana i Llor on travesso la L-324 per pujar fins a Castellmeià planejo una mica per baixar al Clot de Sant Miquel i per una pujada sobtada arribo a Cal Codina una baixada em deixa a les vistes de la Prenyanosa i per una pista amb suau pujada deixo a la dreta Malgrat i a l’esquerra Castellnou d’Oluges i arribo a l’aparcament vora l’Eix de Les Oluges

Clica si vols veure mes fotos
Recoregut

Perfil



La Traça del GPS "Per la Segarra i l'Alta Anoia"

Image Hosted by ImageShack.us