.

.

dimecres, 10 de març del 2010

I I BTT (TRANSCORRIOLS) DE CALLÚS


On eren els "cañeros" del Poal? Tot el matí esperant als figures Oscar, Jordi, Carlos, y..."brillaron"...per la seva absència!. Menys mal que es va apuntar el Josep "Robocop" (no me l'esperava), i també vaig veure el David "boles", Juliá Franch i el Joan Munts "tècnica". Tan sols per ells ja va merèixer la pena passar fred. Quan van passar gairebé tots, vaig anar a l'arribada i si em descuido gairebé arriba abans el Josep que jo! . He de dir que quan va passar per on era jo (a uns 15 kms del final), anave junt amb dos ciclistes (Canondale Tomás Bellés) i ja féie uns 4 minuts que havíe passat el primer (no se qui era, només se que la seva bici era una Storch i que no va parar a menjar la botifarre, quan els altres sí van parar) . Doncs bé, en l'arribada va entrar primer el de la Storch, però només mig minut despres va entrar Josep...¿i els dos que anaven amb ell? un va arribar als 2 o 3 minuts, i l'altre va tardar bastants mes. I dic jo que si només toca la bici els caps de setmana ja mostre aquestes diferéncies, ¿que farà el dia que s'ho prengui mes en serio?...aquest Josep està fet realment un Robocop ...i ja va pels 40 !