.

.

dilluns, 8 de març del 2010

2010-03-07 Igualada-L'Espelt-Sant Pere d'Ardesa-Igualada

Deixo el cotxe al entrar a Igualada, venint d’Odena, al principi de l’Avinguda Europa, estratègicament al davant d’un tren de rentat, per si el fang...Començo a pedalar en direcció d’Odena passant per sota la A-4 (no m’acostumo al canvi que va fer el paio de les chapas, sempre que veig A- amb un numeret al darrera ho associo a autopista) tot i això continuo pedalant, com si no em molestes, i passo per les Casetes d’en Mussons per una pista amb lleugera pujada que em porta a L’Espelt, amb la mateixa tònica fins arribar a una pista asfaltada amb forta pujada per la Costa del Puiggrós al arribar al pla.
Ja sense asfalt segueixo el PR-C 119 que passant per Briançó em pujarà per una continuada pendent fins a Sant Pere d’Ardesa, continuaré encara pujant fins al coll, per sota el Puig de Sant Miquel, on curiosament em trobo un control del Mossos d’Esquadra, i em demanen si he vist motos, i jo que em pensava que estava al cul del mon! Canvio de vessant i començo a baixar per la cara nord, i començo a trobar els efectes del regel, cada cop pitjor i quan trobo un senderó de pujada ja no puc amb els 30 quilos que deu pesar la bici i torno a desfer el camí, una mica abans d’arribar a Briançó agafo una pista a l’esquerra que em porta cap a Ca l’Estruc i va baixant cap a la riera d’Ardesa i aniré seguint fins a Ca la Pepa, passo pel pla de l’Espelt i al arribar a Santa Magdalena retrobo el camí que he fet de pujada i ara el faré de baixada que m’agrada molt més, al arribar al cotxe aprofito el tren de rentat per treure el fang , perquè trobo que no esta bé portar-lo d’una comarca a l’altre. Ara que hi penso, collons quin fred!!!!

Clica si vols veure mes fotos

El Recorregut


El Perfil


La Traça del GPS " Igualada-L'Espelt-Sant Pere d'Ardesa-Igualada"

Image Hosted by ImageShack.us