dimarts, 3 de desembre del 2013

Sortim de Sant Llorenç Savall per Comabell enfilant-nos pels carrers de l’urbanització fins a trobar el camí de la Muntada que ens baixa al mas d’aquest nom i segueix fins arribar al torrent de Pregona on agafem la pista cap a la dreta que va pujant al seu costat, al arribar a una desviació agafem el camí de la dreta  que augmenta considerablement el pendent pujant en direcció al Castell de Pera, l’anem voltejant de pujada fins arribar al Coll d’Agramunt.

A partir del coll comencen a baixar encara faldejant el Castell de Pera, ens en anem allunyant passant pel Cobert de la Sala de la Font i arribem a la B-129 que agafem uns centenars de metres tombant a l’esquerra en pujada suau fins el Pont del Galí on agafem un camí que va cap a la dreta, marxa amunt en pendent suau però de mica en mica va augmentant el pendent i desmillorant el terreny, s’estreny i trobem sovint xaragalls, més amunt es va fent més bo i ample i arribem al Coll de Trens.

Seguim pujant  per camí que va cap a Granera encara força dret i al arribar a sota el Coronell agafem un camí cap a la dreta que segueix pujant dret amb trams menys drets i ens porta a tocar del Salomó, passem per sota la característica antena agafem un sender de baixada, curt amb algun graó que ens pot fer anar a peu i que ens deixa pràcticament al Coll d’Ases.

Al coll trobem un curt tram de pista formigonada, la baixada es forta fins al Collet de Can Blanc disminueix el pendent passant pel  Coll del Pi d’en Guàrdia, el Coll del  Vinardell i al arribar al Serrat de Costa Barrassa torna a augmentar fins arribar a la BP-1241, agafem un sender cap a la dreta que hi marxa al costat per travessar-la una mica més avall, ara seguim baixant per la Serra  de la Codina i cap al final pugem fins a Collmonner, la pujada segueix suau fins a Tres Pins.

Un seguit de giragonses amb força pendent ens porten a travessar el Torrent Mal de Cal Montllor, pugem moderadament faldejant el Serrat de Guardiola i comencem a baixar passant pel costat de Can Cadafalc i ja no pararem de baixar, per bones pistes, fins arribar a Sant Llorenç Savall.

La traça del GPS de la ruta "Sant Llorenç Savall-Castell de Pera-Coll de Trens-El Salomó-Coll d’Ases-Coll del Pi d’en Guàrdia-Can Cadafalc-Sant Llorenç Savall"

Anònim ha dit...

Ja veig que estás ben recuperat, no has perdut gens ni les ganas de bici...ni el bon gust de les fotos. Salut
Joan Ferrer

Totof ha dit...

Ja ho saps Joan tenim un virus a dins que no ens deixa parar de pedalar.

Salut

kiplovich ha dit...

Es molt maco que persones que estimen el btt ens expliquin les seves rutes aixi.........