.

.

divendres, 11 de setembre del 2009

11-09-2009 Pel Castell de la Popa

Image Hosted by ImageShack.us
Surto tard de casa, m’he encantat, així que decideixo fer una ruta curteta que fa dies que tinc al cap, vaig amb cotxe fins a Sant Quirze de Safaja, aparco davant de l’Ajuntament i començo a enfilar-me cap a cal Menut on s’agafa un sender que passant per la Balma de l’Espluga i la Serra de la Collada em porta fins el Collet del Marsó,aquí agafo una pista que passa per la Baga del Fabregar fins arribar al Coll de Prims on torno a agafar un corriol que primer de baixada i desprès pujant em deixa al Castell de la Popa, on em quedo sense GPS, no em ve de gust tornar enrere, tocarà improvisar, agafo un sender que passa pel Casalot del Castell, fins a trobar una pista, decideixo anar a l’esquerra, a veure si hi ha sort i em porta a Castellcir, mira hi ha hagut sort, una mica ja tocava.
Image Hosted by ImageShack.us
La sort no s'acaba, nomes entrar al poble, ensopego amb un punt d’informació, que a sobre esta obert, demano a la senyora que hi ha, si puc anar a Sant Quirze per camí, no tinc ganes d’asfalt, amablement m’explica que hi ha un GR, el 177 que hi porta, però que un “senyor” que te un cognom de supositori, això ho dic jo, no la senyora que quedi clar, que es veu que ha arrancat i tret marques i que seria millor anar-hi per un altre camí que no s’acosta a la casa, m’enfilo a la bici i tot anant cap el camí que m’ha aconsellat, m’entra una miqueta de ràbia i que carall hi vaig pel GR-177, a veure si em trobo al gamarus i li faig una foto, sense trobar-lo arribo a Sant Quirze de Safaja
Clica si vols veure mes fotos

El recorregut
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

El perfil
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

La Traça
Image Hosted by ImageShack.us