.

.

dimarts, 25 d’agost del 2009

05-08-2009 Vilada-La Nou de Bergadà-Sant Romà de la Clusa- Coll de Pan- Vilada

Image Hosted by ImageShack.us height=
El dia 5 d’Agost, vaig anar a fer aquesta ruta que vaig trobar a Rutabike , on hi ha detallat l’itinerari que vaig seguir fil per randa, La ruta surt de Vilada i puja cap a la Nou de Bergada seguint a trams el GR 241 i el PR C-147, d’aqui fins al Coll de la Plana, passant per l’Insula, Cuirols i Espades.
Image Hosted by ImageShack.us
Del coll baixo fins a Sant Romà de la Clusa passant pel Rossinyol de Dalt. Ara torno a pujar passant pel Pla de l’Orri, i desprès d’una forta pujada arribo al Coll Pan. Ara toca assaborir una baixada per prats verds que passant pel Grau Pedrís em deixa sota del Puig Lluent encara disfruto d’un bon tram de corriol que passa a ser pista , que te ha trams molt pedregosos
Deixo a l’esquerra la Serra de Frajabranca i baixo capa Cosp al arribar al Collet Roig deixant la pista que va a Sant Jaume de Frontanyà i baixo cap a Camp-Rubi, la Ribera fins a trobar la pista enquitranada que em porta fins a Vilada

Clica si vols veure mes fotos

El recorregut
Image Hosted by ImageShack.us

El Perfil
Image Hosted by ImageShack.us

La Traça

Image Hosted by ImageShack.us