diumenge, 18 de gener del 2009

17-01-2009 Senders i Corriols pel Serrat dels Alous

Hem sortit una bona colla del Poal, el Jordi L, el Miquel, el Manel, el Vitu, el Carlos, el Ramon, el Josep, l’Oscar i el Joan’s, hem sortit divagant que si Marganell, que si el Puig de la Balma...però el que era clar se que, ni a l’Oscar ni al Jordi se’ls hi podia donar gaire pista, i hem tirat cap als tres Salts on ja quasi be no hem deixar d’anar per corriols, a l’alçada de les tines ens hem enfilat per un sender molt guapo que anava pujant i vorejant la riera de Sant Esteve amb uns passos molt aeris, amb vistes de la baga de les Cucoles i el congost que forma la riera Arribats al Cap de la Serra hem baixat a Navarcles per una trialera nova que va paral•lela a la que hi havia abans, al poble hem esmorzat i retornant per on hem vingut hem arribat al Cap de la serra un altre cop d’aquí per corriols hem serpentejat pel Serrat dels Alous fins arribar el Serrat del Vintró on hem girat cua per uns senders que baixen a a l’Estrada tot i travessant la Riera de Navarcles i s’ajunta amb el GR3 creuant Navarcles fins la Fabrica Vermella d’on hem continuat per corriols cap a Sant Fruitos, parc de l’Agulla i el Poal