.

.

dissabte, 11 d’octubre del 2008

"Espiant" la ruta del anbaso de Fals


Avui, dissabte 11 d'octubre del 08, em sortit com es habitual, a les 8 i uns quans minuts mes, de casa meva, el Josep "robokop", el Jordi Lopez, l'Oscar, l'Ernest, el Miquel i jo (Joan "manbo"). Em decidit d'anar a fer una part del recorregut del anbaso que es fá demá a Fals.
Em anat direcció cap a Sant Joan, on hi ha una petite trialera que es facilona pero hi han dias que es torne "rebel", jo ja mi he fotut de cap varias vegades, i avui li ha tocat al Jordi, ( jo m'he le fotuda tres kms. mes enllá). Hem pujat la llarga pujade de collbaix (s'hauríe de dir "coll-alt".¡¡collons com canse!!). Després per uns senders fins a Fals, i Rajadell a menjar la "buti" amb cansalade. Altre cop cap a Fals per fer el primer tram, que es bastant maco, sense gaires pujades pero amb molt curriol. Altre cop a Fals per començar el segón tram, pero no l'hem fet tot perque es feia tard, i just on començave una forta pujade, ens em desviat cap al Molí de Boixeda per una altre trialera on l'Ernest a punxat. Un cop arreglat, cap a casa meva com si fos una cursa de debó , doncs els tres mes forts han començat a tivar de valent i ja no els he tornat a veure fins a casa.
Be, en total a mi em marcave el conta-kms. 51 kms. a una mitjane de 15,3, pero els de devant segur que es mes alta.
Fins el proper dissabte si no hi ha res de nou, i aquest cop serem mes colla ja que el Jordi Iglesias ja done per acabade l'estancie els caps de setmane a la platje, i segur que el Ramón també. Y tu, Joan "barbes", espero que ja tinguis el peu amb condicions de tornar a pedalar, et trovem a faltar.