.

.

dimarts, 7 d’octubre del 2008




Avui tenia el cotxe espatllat, i l'Oriol no em podia passar a buscar fins a les 9, doncs mira... me'n hi vaig en bici. Surto de Santpedor a les 7 i 10, es tot fosc però penso que com que passaré pel Mirador de Montserrat ja hi ha fanals als carrers, i si pero quan s'acaba urbanització s'acaba l'enllumenat, vaig tirant poc a poc , si veu poc, esta mols núvol i això fa que fins a Callús no puc pedalar be del tot, vaig seguint el camí de la Sal que porta cap a Cardona , peró jo em quedaré a Valls de Torruella, que es on estic treballant, així passo per els Manxons, l'Hostal Nou, Antius, el Pla de Reguant i arribo a Suria travesso en direcció Cal Trist,i em poso a la riera d'Hortons , tot seguit ve una pujada inciclable, fa uns mesos hi vaig petar la cadena, t'agafa de sobte i s'inclina com una mala cosa, doncs a empènyer s'ha dit, ja a dalt el camí s'aixampla i s'aplana, però no gaire estona ,tinc d'empènyer fins arribar a la necròpolis de Can Banya, d'aqui surt un corriol rapit i juganer fins trobar un altre troç d'empènyer, al carenar baixada fins a Valls i cap a la Rectoria que hi ha un bany que esta esperant que li faci una cara nova.M'agradat anar a treballar en bici i començar el dia d'aquesta manera

Mapa amb el recorregut


















Mes imatges de a Treballar en bici pel Cami de la Sal