divendres, 31 de desembre del 2010

Sortim de Santpedor amb el Ramon,fa tant fred que m’entornaria cap a casa, dissimulo però, l’Agustí ens ha enviat la baixa per sms, deu estar molt cardat per perdre’s un di a de bici, no tenim cap pla i anem cap els corriols de la via, enllacem amb els de Els Totxos i continuem amb els de Sant Ponç que ens deixen a la sèquia de Manresa la remuntem fins a trobar la pista que ens porta cap al Mas Martorell un cop passat anem cap a la Muntanya de Sal.

Fent un llarg rodeig al Serrat dels Emprius arribem als plans de Ridor i passem per Mas del Mateix nom, el deixem a la dreta per fer la dura ,encara que curta, pujada del “tractoret” continuem cap a la Torre del Moro passant pel Soler del Far i Sallés de la Serra, i tot seguint la carena de La Torre arribem a la Creu del Perrelló, busquem dues pedres orientades a Sud i ens mengem l’entrepà.

Despres de menjar com dues sargantanes robant-li l’escalfor al sol anem cap a Colldeforn i agafem la baixada pedregosa que ens porta la torrent del Guerxo, passem per sobre el Balç del Celdoni i enfilant-nos per la Serra del Globus passem per Pinedes de Castellnou, continuem pujant fins a Sant Salvador de Torre Abadal, agafem el corriol que despres d’aixamplar-se ens porta a Brugueroles i entrem a Santpedor per la Granja del Pericas.

Mes fotos de Santpedor-Corriols dels Totxos-Mas Martorell-Soler del Far-La Creu del Perelló-Colldeforn-Baga del Guerxo-Sant Salvador de Torre Abadal- Santpedor

Recorregut

Perfil

La Traça del GPS de la ruta " Santpedor-Corriols dels Totxos-Mas Martorell-Soler del Far-La Creu del Perelló-Colldeforn-Baga del Guerxo-Sant Salvador de Torre Abadal- Santpedor"

Agustí ha dit...

molt wapa la sortida. i jo constipat a cassa.