.

.

dissabte, 20 de febrer del 2010

POAL-CALDERS-POAL(20/02/10)





Encara no eren les 8 que ja sentíe les veus dels companys que ja m'estaven esperant per obrir la porta del "taller de posta a punt". Pero hi han dias que hem falla "l'arrancada" i avui es veu que "hem tocave". Els hi he llençat la clau per la finestre i així, mentre untaven la cadena i posaven vent a les rodes, jo "m'anave donant demarré". Per fí hem pogut marxar. Avui no erem tants com dissabte passat (el "totof-grafo" oficial no ha vingut, i per tant no hi ha track, només un croquis made in mambu), pero deu ni dó: El Josep "zero", el Vitu"filigranes", David"bolas", Pere"nomirenrere", el Vicens"dobleV", el Miquel"posamelcubataambgel", el Sergi"vacomuntiro", el Lluis del camping, un company del David que es diu Marc i el qui us parla, en Joan"avegadesnoarranca". El dia ere perfecte, pero després de tanta pluge, hem decidit anar cap el cantó de Calders perque no s'enganxe tan el fang. Després d'esmorçar (foto 2), hem baixat per el cantó paralel per on hem pujat, cap a la font de les Tapies (foto 1), Pont de Cabrianes, S.Fruitós, parc de l'agulla i després, en comptes d'anar cap al Poal, el "Robocop" ha dit de passar per Pineda, ja que un dia va descobrir una zona "pelín jodía". Hi teía raó: son un parell de baixadors que només els han baixat els dos "filigranes" (Josep-Vitu). El "bolas"(David), potser també ho hagués baixat, pero ha parat a parlar amb un conegut que ha vist a devant del club de tenis, i s'ha despistat i no ens ha trovat (ens esperave a casa meva). Les fotos son gentilesa del Vitu, així com uns quants videus que intentaré penjar (si no m'ensurto no patiu, en Joan totof segur que s'ensurt). Ah, si voleu veure millor el meu "track" on hi han també els kms. etc., poseu el cursó damunt del track i cliqueu, que llavors aumenta de tamany (ojalá aixó funcionés també per fer aumentar "altres"coses)...oi senyors?