.

.

dissabte, 5 de desembre del 2009

05-12-2009 Cap al forat de l'Infern


A cal Ferrer, avui, ens trobem el Victo, l’Oscar, el Pere, El Sergi, el Josep, el Carlos, el Pepe, el Manel, el Jordi Lopez i jo, ens acull l’altre Joan que dui que vindrà a esmorzar amb nosaltres, el que no ens diu es que ho farà en bici, ja fa dies que no la toca.
Anem doncs cap a Rajadell per els senders que voregen Sant Joan, els de les costes del Collbaix, i quan arribàvem als camps de La Morera, de sobte m’he trobat volant i fent servir la cara com a tren d’aterratge, mig estabornit, m’aixeco i miro que ha passat, ostitu, un forat que hi cabia la bici, darrera un revolt tancat, m’afanyo a avisar als que venen al darrera, (m’havia avançat per fer unes fotos i he acabat fet un cromo), vull ser l’únic protagonista, veiem que no ha passat d’un ensurt, i continuem cap al bosc de La Morera, pels senders, travessem la via i continuem pel bosc de La Noguera, pel Suanya i ens enfilem a la Font de L’Arrel, ara se’m comença a desvetllar tot, sembla que m’hagi passat un remat de cabres per sobre, així que decideixo tornar cap a cal Ferrer.
Ells han dit que anaven a esmorzar a ca l’Isclet, agafo el cotxe hi m’hi arribo, ja els trobo entaulats i al Joan que xino –xano ha vingut en bici pel camí vell de Rajadell, això es una bona noticia.
Mes tard, quan ja soc a casa, em truca i em diu que m’ha volgut imitar i a cardat un cop amb el genoll a una pedra... si es que l’enveja no es bona!!!

Clica si vols veure mes fotos

1 comentari:

Anònim ha dit...

Osti Joan, quan m'has dit "un forat", jo m'imaginave...dons un forat, pero collóns, aixó semble el crater del Teide. Has tingut prou sort de sortir-ne gairebé ilés.
Lo meu no es pas enveja...es que demá es el meu aniversari i m'he fet un "autoregal" ¡¡que millor que un altre ferida de guerra!!.
I ja van...!!!
John