.

.

dissabte, 16 de maig del 2009

SORTIDA DE SANT ISIDRE 2009

He posat aquest títol per dos motíus: un, perqué ahir era Sant Isidre, i dos, perque el "sherpa" que ens ha guiat en les "ascensións" (i també "descensos") d'avui, es díu Isidre (per cert.. ¡¡FELICITATS!!). Hem sortit del lloc habitual, el"Isi", el Ramón, l'Oscar, el Carles, el Sera, el Josep, el seu cunyat Pere, el David de S. Fruitós i un servidor. Com deia, l'Isidre ens a portat per llocs que jo encara no hi havía passat mai, curriols llarguíssims i molt macos que a tot-hom li han agradat.


Recorregut = Manresa - Sant Joan - el Suanye - can Servitje - la pista que va a Castellfollit del Boix - can Masana de Rajadell - després cap a la "quinta ostia" - Rajadell (parada i fonda) - la cooperativa de Fals - el "merendero" de collbaix - Sant Joan i ...."Team Poal city".


Incidéncies = cap de greu (apart de un altre "baixade de bici" de les mevas, esgarranxades varias per tot-hom, i la rode del devant del Pere, que tenía mandre i no rodave com Deu mana)


Kms. fets = els comptadors no es posen mai d'acort, pero sumant tots els kms. i dividit per les 9 bicis, donen uns 43 kms. La mitjana...ja jaa....els homes forts = molt alta. Els que no n'estem tant = "anar fent".
NOTA : Demá o demá passat, l'amic Joan penjará les altres fotos (jo no m'en surto)
Ja pots veure mes fotos clicant aquí

P.D. Joannnnn!!!!....no em deixis sol.....que aixó de tinguer de fer el "Track", em pren mes horas que fer la ruta amb la bici !!!....Ah, i la qualitat de les fotos....no cal que en parlem.