.

.

dilluns, 27 d’abril del 2009

25/04/2009 Per la Segarra del Sud


Ja fa dies que vaig preparant una ruta que volti per el perímetre sud de la Segarra,rascant la Conca de Barberà i l’Anoia, i el temps ideal per fer-la s’acaba aviat la colza perdrà les seves flors grogues i els blats i ordis començaran a perdre el verd, així que decideixo anar-hi avui, els amics de BttBadalona també estaran fent la Ruta dels castells de la Segarra, l’any passat els vaig acompanyar i em va agradar molt, aprofitant que ells surten de Les Oluges i jo de Cervera, em paro un moment a saludar-los i no sense recança me’n vaig a fer la ruta prevista.
Surto de Cervera, sol, sense horari, a la meva bola, i vaig passant per Gramuntell, Montornès de Segarra,l’Ametlla de Segarra, ara que m’hi fixo, deuen ser de família, tenen el mateix cognom, el Tossal de Suró amb bones vistes a la Vall del Corb, i arribo a Talavera, d’aquí a Montargull (petita incursió a la Conca de Barberà) punt mes alt del dia i segueixo cap a Civit, Bellmunt,Montfar, la font de la Josepa (una petita llicencia a l’Anoia) La Rabasa, Montlleó,Brianço, els Hostalets, Rubinat i de volta a Cervera

Clica si vols veure mes fotos

Recorregut



Aquí hi ha el track http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=370895

Perfil