.

.

dilluns, 9 de març del 2009

08-03-2009 Pel Puig Alter

Surto de casa amb d’intenció de rodar tranquil·lament i anar al Puig Alter pels Tolls de la Vall, fent primer els camins que hi han entre el Mirador de Montserrat i el Serrat, un cop travessada la riera de Bellver, em trobo les senyals de la Transcorriols, i mira com que soc un home fàcil, em deixo seduir, sense perdre de vista que al final aniré al Puig Alter,les marques em porten pel PR-131 fins a Vilatorrada on s’enfilen cap a la Serra del Globus per baixar al torrent de Viladelleva,tornar a pujar cap a la carena de cal Roig per baixar al torrent de les fontetes i remuntar fins a Viladelleva on hi ha l’avituallament, aquí em trobo al Vitu ,al Joan Munts i
al Carlos, i conec al Miquel Angel un pro del poble, be amb tants pros m’e4ntra el mareig del defensa davant del porter i els deixo ( per no fer-los ombra ) i continuo camí del Portell del Llop i a l’alçada del bosc de Molar me’n vaig cap al Puig Alter, em torno a creuar amb gent de la Transcorriols, i m’enfilo per les fortes rampes fins a arribar a dalt on faig el camí que dona la volta , tot planejant, al Puig al la fi del cercle baixo per les fortes pendents que et deixen a cal Pasqual i d’aquí travesso altre cop la riera de Bellver per cal Filosa, passo per cal Mariano, el Mirador i ja soc a caseta.
Recorregut
Perfil