dijous, 24 de febrer del 2011

Molí de Boixeda-Fals-Fonollosa-Camps-St Mateu de Bages-Molí de Boixeda

Surto del Molí de Boixeda en direcció a les Torres de Fals, segueixo el GR en direcció cal Massana i una miqueta mes amunt el deixo per anar cap a La Torre i arribar a Fals i travesso la carretera cap a Santa Maria del Grau, començo a pujar per una pista pedragossa que mes amunt s’arregla, les vistes cap a Fals son molt bones, al arribar a l’alçada del Xamal començo a baixar i tot passant pel mas de Querol, amb la seva alzina monumental arribo a Fonollosa.

Per carretera asfaltada arribo a Camps, des de Fonollosa la tònica es pujar sense cap bestiesa, al arribar a cal Jepet del Junyent creu un torrent i vaig baixant fins al Junyent, ara vindrà un seguit de pujades i baixades passant per Comallonga fins arribar al Prat on comença una bona baixada que acabarà a les cases de Fontanet.

Pel clot de Fontanet vaig recuperant l’alçada que havia perdut fins que trobo la carretera de Callús a Castelltallat, que deixo per entrar a Sant Mateu de Bages passo per l’església i surto en direcció al cementiri i començo a baixar fort fins arribar al Lleirac, ara be un repatxo per tornar a baixar fina a Jaumeandreu i passant per l’ermita de Sant Joan i Canet de Fals arribo al Molí de Boixeda.

La Traça del GPS de la ruta " El Bages en Btt - Ruta núm. 15 - Pel pais de terra cremada"

Agustí ha dit...

Vec que tenim GPS nou ei. Fent practiques?