dilluns, 16 d’agost del 2010

Per la Vall del Flequer

Veient que fa una temperatura baixa i la previsió es de que bufi nord fresc i el cel estarà ennuvolat, vaig a fer un tomb per la Vall del Flequer .
Surto de Santpedor, pels aiguamolls cap a l’Agulla i pels bombers travesso la C-55 cap a Viladordis, continuo per les Arnaules el Turó del Jeroni i pel camí de l’Angla baixo cap al Pont de Vilomara, vaig a buscar la carretera de Rocafort i al primer revolt abans de passar el pont continuo recte i agafo un camí , per dir-li un nom que en realitat es la llera de la Riera de la Casa Nova, la vaig seguint, amb molta fe, hi ha trams que no hi ha cap mena de traça, fins arribar a la Casa Nova de Sant Jaume. Aquí ja hi ha una bona pista que va pujant cap al Serrat del Gili, a sotragades, al arribar al punt mes alt, la vista cap al Serrat dels Trons fins a Sant Jaume de Vallhonesta es impressionant, aqui canvio de vessant i començo a baixar cap al Torrent del Flequer on just al creuar-lo trobo el primer grup de tines, les Tines del Ricardo, del conjunt de Tines de la Vall del Flequer , hi ha un recorregut circular, marcat amb ratlles verdes i blanques que segueix el sender local SL-C 52 Segueixo cap a la carretera de Rocafort, baixant en direcció al Pont i aviat , a la dreta agafo la carretera que puja a River Parc, que el nom es lleig però la pujada encara mes, a dalt baixo cap a la Riera de Mura i segueixo cap als Tres Salts, Sant Benet, les Oliveres, Santa Anna i arribo finalment a Santpedor

Clica aquí si vols veure mes fotos de Per la Vall del Flequer

La Traça del GPS "Per la Vall del Flequer"