.

.

diumenge, 21 de febrer del 2010

21-02-2010 Una volta per l'Anoia


Com que ahir no vaig poder sortir, avui m’ha vingut de gust de canviar de comarca, he anat a l’Anoia, pels volts de les nou he sortit de Sant Maure ( Igualada) seguint una traça de gps d'en vicon, cap a Santa Margarida de Montbui, per pista, on m’he topat amb el GR-7-2 que he anat seguint pel torrent de Garrigosa, Arribant al Coll del Marquet m’he trobat amb el Jordi un noi de Vilanova del Camí i hem anat junts fins L’Aubereda on ell a tirat cap a Sant Martí de Tous i jo en direcció a La Mare de deu de la Roqueta.

Segueixo per la Serra de Ca l’Erota un tros mes amunt del coll de Cal Marquet he tornat a coincidir amb el GR-7, que per carretera asfaltada baixa fins a Sant Martí de Tous, d’aquí he anat cap a Sentfores i passant per sota la Tossa de Montbui he tornat a Sant Maure

Clica si vols veure mes fotos

El recorregut

El perfil


La Traça del GPS " Igualada-Sta Margarida de Motbui-L'Aubereda-Fillol-St Martí de Tous-Igualada"

Image Hosted by ImageShack.us