dimecres, 17 de febrer del 2010

13-02-2010 Senders per Montpeità el Serrat de la Torre i els Alous

A cal Ferrer ens trobem al voltant de la foguera que ha fet el el Joan, el Pere, Ramon, Manel, Lluís, Josep A, Jandula, Vitu, Sidru, David, Vicenç, Pere Codina, Dani, Alberto i jo, anem cap al Parc de l’Agulla on ens esperen el Jose Izquierdo, el Jordi L, l’Oscar i el Sergi, això en comptes d’una sortida sembla una pedalada,del parc de l’Agulla passem per Sant Fruitós i ens enfilem cap al Montpeità on fem els senders que porten a les Generes, passem per la Font dels Burjons i pugem per la pista que porta cap al Cap de la Serra travesem la carretera i agafem els senders que pugen fins dalt per baixar cap al pla de les Vinyotes i entrar a Navarcles per la Font Nova, anem a Cal Manolo a esmorzar, on n’hi ha uns quants que es veu que feia dies que no menjaven per que entre el peu de porc i les faves es van inflar com globus.

Seguim i tornem a fer els senders del Cap de la Serra, ara de pujada empalmem amb els de la serra de la Torre i desprès els del serrat dels Alous on trobem marques per la pedalada dels Senders de Navarcles, les seguim de baixada cap a la riera de Navarcles fins als Quatre Camins, tornem a Navarcles pel Camí del Angla i sortim pel Pont Vell aquí ens separem i el Ramon el Sidru i el David m’acompanyen per seguir el camí que em fet d’anada per si trobem el gps ( que he perdut ) arribem al Poal i ni hi ha hagut èxit amb la batuda, rentem les bicis per gentilesa del Joan i cadascú a casa seva

Clica si vols veure mes fotos

La Traça del GPS "Senders per Montpeità el Serrat de la Torre i els Alous"