dilluns, 16 de març del 2009

14-03-2009 Del Poal a Sant Jeroni i tornar al Poal

Ja feia dies que ens bullia la dèria d’anar a Sant Jeroni, tant sols esperàvem que es pogués sortir a les set del mati amb llum, i veure l sortida del sol sobre la bici, i es clar poder estar a la tarda a casa amb la família, per això ens varem trobar a la Baronia de cal Ferrer,el Ramon, Serafi, Oscar, JosepKona, Oriol, Isidro, JordiTeamFullcrum, Miquel, Josep A, Carlos, Moya JoanF, Mapejur, Ernesto, JoanTotof i el Vitu (llistat per rigorós ordre de la foto de dalt a Sant Jeroni) però quan ja marxàvem arriba el Jandula amb dubtes de si podria aguantar amb la seva ma adolorida, doncs en conto disset, decidim anar-hi per Viladordis per no creuar Manresa i fer menys asfalt, passem per les Mercetes, les Arnaules , aquí el Josep no pot continuar pel mal a la ma, l’abandonem perquè no tenim consciencia, i seguim cap a Can Font i arribem a Castellgalí en un no res, mes endavant agafem a estones el GR-4 travessem la carretera de Marganell i ens comencem a enfilar cap a Sant Jaume de Castellbell ,pugem paral·lels a la riera de Can Martorell, passant per la masia del Mateix nom i en una pujada que s’aplana de mica en mica arribem el Refugi Bartomeu Puiggròs on gota a gota van sortint els entrepans per la finestreta, millor això de fer un Camp 4 anirà be, no agafarem mal d’alçada, doncs aclimatats continuem capa Montserrat on parem un moment i cap amunt per sant Miquel. L’estació del funicular de Sant Joan i ja pel sender de Sant Jeroni passem per sota els Gorros alternant sender i graons arribem a l’ultima escala que com un altar de Sacrifici un a un amb la bici al coll ens va passant per l’adreçador, a dalt la joia es veu a les cares, un mos ràpid, mirades al voltant, estem amunt’ 1236 m i miris on miris esta molt per sota nostre...però hem de tornar ja portem 42 km i la tornada serà semblant de distancia i així desfem el camí, ara els graons de baixada son mes amics, i fins a Castellgalí anem junts, però aquí algú mira l’hora i campi qui pugui, potser haurem de canviar-nos el nom i dir-nos així, que ja comença a ser un clàssic.

Clica aqui si vols veure mes fotos