dimecres, 16 de juny del 2010

12-06-2010 Santpedor - Serrat del Vintro - Santpedor

Desprès d’un divendres plujós, es bon dia per anar cap el cantó de Calders i Navarcles, zona amb terra sorrosa i així evitar el fang enganxós d’altres cantons, per això marxo de Santpedor, per pista, cap al Pla dels Abadals i despres de creuar la via baixo pel sender que et deixa al Torrent de la Sala, continuo cap a la Corbatera i abans d’arribar-hi torço a la dreta per anar al Pont de Cabrianes per on travesso el Llobregat i m’enfilo pel Serrat del Galobard, primer per pista que s’estreny fins a esdevenir un sender amb lleugera pujada que em deixa a l’Oller. Ara ja per pista faig veure que vaig a Les Tapies però quan quasi hi arribo tombo a la dreta per baixar a la riera de Calders, la travesso per la palanca de les Passeres, vaig planejant fins a sant Pere de Viladecavalls i començo a pujar fins a Viladecavalls (El Llucià), la pujada continua i passo per l’Estrada , les ruïnes del Vintró i fins arribar al punt mes alt del Serrat de Vintró. Dono la volta per baixar cap al Serrat dels Alous, tot per bona pista, i abans d’arribar al Serrat de la Torre baixo cap a la riera del Solervicenç per travessar Navarcles i arribar a Sant Benet de Bages, ara pujo cap a Sant Fruitós i marxo a la Dreta cap a la Torre del Sanmartí i tiro cap al Serrat dels Mussols, planejo cap al Bosc del Raguer , Comabella i passant per Sant Francesc Arribo a Santpedor

Clica aquí si vols veure mes fotos de Santpedor- Pont de Cabrianes - Colonia Jorba - El Vintró - St Benet - Santpedor

La Traça del GPS "Santpedor- Pont de Cabrianes - Colonia Jorba - El Vintró - St Benet - Santpedor"