.

.

divendres, 27 de novembre del 2009

26-11-2009 Moià -Sant Vicenç de Vilarassau-L'Estany-Sant Cugat de Gavadons-Collsuspina-Moià


Com que havia d’anar a Moià per feina, vaig pensar ves-hi a fer un volt i me’n emporto la bici i surto pel camí Ral de Manresa, cap a Coromines, el Rourell i per la forta baixada arribo al Molí del Perer , segueixo una estona per la riera de malrubí avall, amb forces trams inundats, fins arribar al punt mes baix de la ruta la enrunada casa de l’Illa, d’aqui fins a Sant Cugat de Gavadons la tendència serà pujar .

Al principi, fins el Serrat del Pi hi ha fortes pujades, que s’aplanen aprop de Sant Vicenç de Vilarassau , poc abans d’arribar als Rojans, em trobo la cruïlla del Camí de Sant Jaume per Montserrat , continuo pel Carrer de Peucalçó, amb vistes per sobre de Santa Maria d’Oló, i tot pujant per la Serra de L’Estany, em trobo al Agustí amb tres companys mes, el Ferran Molina, el Ramon Vilalta i el Joan Guitart que venen de Manresa i anirem junts fins l’Estany on ells tornaran cap a Manresa i jo tiro cap a Collsuspina.

Al Sortir de L’Estany i fins al Puig Rodo hi ha una bona pujada, desprès pla i baixada fins el Collet de la Caseta Alta i pla i pujada fins el Collet de Mas Güell seguint si fa o no fa fins la Creu de Nualard, on em desviaré una mica de la ruta per arribar-me fins a Sant Cugat de Gavadons, on des de el seu mirador hi ha unes vistes magnifiques cap a la Plana de Vic i el Montseny, desfaig el camí i vaig baixant cap a Collsuspina, travesso el poble en direcció els plans de l’Espinal ara baixant cap a les coves del Toll, sense arribar-hi i la Casa Nova del Prat arribo a Moià.

Clica si vols veure mes fotos

El Recorregut


El Perfil


La Traça del GPS
Image Hosted by ImageShack.us