dimecres, 28 d’octubre del 2009

24-10-2009 Santpedor - Castell de Boixadors - Santpedor

Surto de casa cap Callus per Cal Filosa, La Tosa, agafo el camí que passa pel Molí Nou i Antius, quan passo el canal em desvio a l'esquerra i pujo per Can Torres la llarga pujada que passa pel costat de La Sala i em deixa a la carena de la Serra de Castelltallat, on hi ha l'antena, ara canvio de vessant, aquí la vista cap al Pirineu es impressionant, els següents nou quilometres els fare per la cara nord, per unes pistes molt bones encara que pujant i baixant tota l’estona fins a arribar a la carretera de Castelltallat on torno a la cara Sud
Des de Cal Ferrer, Casteltallat, encara continuo pujant, suaument fins arribar al punt mes alt de la Serra, Goberna (922,2m)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
De Goberna ja veig el Castell de Boixadors i encara que em sembla molt lluny per l’hora que es, continuo, le pista al principi ondulada va perdent alçada poc a poc fins arribar al camí que puja de Prades ,d’aquí baixa fort i al arribar al camí que ve de Cal Cardona s’enfila fins arribar al Castell de Boixadors.
Del castell baixo cap al torrent de Boixadors i segueixo el camí de la Font de la Puda al arribar al Molí de Boixadors segueixo la pista enquitranada fins al Coll de Cal Pallarès on continuo per la BV-3008 passant per Fonollosa fins al Raval de cal Paisa que agafo la Carretera de Camps, a Camps segueixo el GR-3 que fins la Les Oliveres de la Costa es pista i d’aquí baixa per un senders molt pedregós que deixo per seguir un altre de millor que em deixa a la carretera davant de cal Bosc, la segueixo fins el trencant a l’esquerra que porta a Callús passant pel Mafrica, a cal Pere vaig cap a Joncadella i per Sant Francesc arribo a Santpedor

Si vols veure mes fotos
Clica si vols veure mes fotos