.

.

dimarts, 4 d’agost del 2009

02/08/2009 Volta a la Serra d'Ensija

Image Hosted by ImageShack.us

Ahir quan varem fer la volta al Pedraforca amb el Ramon, hem vaig quedar amb les ganes de fer una volta a la Serra d’Ensija, així que sense mandra torno a pujar cap a Saldes, arribo al coll de la Trapa i pujo un tros de la carretera que porta a Vallcebre i deixo el cotxe en una clariana, començo a pedalar cap al coll de la Trapa i agafo un sender, a l’esquerra, amb marques grogues que em porta fins a Feners, agafo el GR-107 o Camí dels Bons Homes, que em porta de pujada, pel Molí d’en Güell, Bonner, la Baga d’en Solsona fins al Coll d’Aubri, on gaudeixo de bones vistes sobre Montserrat els Rasos de Peguera, el Pedraforca...



Faig una xarrupada, a un tub de contingut incert, però amb un gust de poma boníssim, i aprofito per baixar xiulant, desprès de tanta pujada, però de seguda deixo de xiular perquè, algun envejós, de la meva felicitat, ha abocat mils de camions de grava de la mida dels melons gavatxos, dura poc, planejo per Cal Sec, La Plana i quan em tornen les ganes de tornar a xiular, torna la pujada, que no para fins la collada del Ferrús, ara pla i baixada pel camí dels Rasos, peguera, el “safareig”, pujo fins el Coll de la Creu de Fumanya on agafo pista enquitranada que ja no deixaré fins el cotxe, per aquesta pista passo per el Coll de Fumanya, on em paro a veure les petjades dels dinosaures, i a tot drap fins el Pla de la Barraca, aquí miro amunt i fins on es perd la vista puja la pista, que si al començament es forta, mes amunt et rematen, fins el Coll del Pradell, gronxo sobre la bici, fent esses per trobar la pendent mes suau, arribat al Coll, que obre les vistes a la vall de Gósol, respiro fons amb un egoisme per recuperar laire que m’ha faltat a la pujada, que si hi arriba a haver algú al meu costat s’ofega per falta d’oxigen, recuperat deixo anar la bici avall i tota sola em porta al cotxe.

Clica per veure mes fotos

Recorregut


Perfil
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us