.

.

dissabte, 25 de juliol del 2009

25/07/2009 Pels Camins de la Portella i la Quar

Surto de Cal Rosal, per la pista de l’antic carrilet , que va per la vora del Llobregat , fins arribar al pont de Pedret s’han de passar tres túnels, sense cap necessitat de portar lot, al travessar el pont, m’arribo a Sant Quirze de Pedret que esta a un parell de minuts, per tornar al pont on agafo un sender a l’esquerra, que esta marcat amb punts grocs, i que pedalant i empenyent em porta fins una cruïlla, on deixo les senyals i en pocs metres em porta fins a una pista que puja fort i passa el mas de Santa Eugènia on passo un collet i baixo cap
a la dreta, tot seguint les marques grogues arribo a una pujada que em deixa a la collada del Mascaró on hi ha l’antiga masia enrunada, vaig baixant fins arribar a la riera de la Portella i per una pista amb pujada suau arribo a Sant Pere de la Portella. Aquí agafo una pista enquitranada fins una cruïlla que va fins al Coll de la Baumeta on s’obre una finestra al Bages i el Vallès, començo a baixar per una pista de formigó que em porta a una carretera que deixo de seguida i per tiralera baixo fins a Sant Maurici de la Quar, torno a pedalar un tros per quitrà fins el trencall que va fins la Mare de Deu de Valldaura, segueixo fins a Olvan i per la carretera arribo a Cal Rosal




Clica per veure mes fotos





Recorregut


Perfil



TRACK


Aquesta ruta l'he tret de Rutabike.com BER 006-Colonia El Rosal