.

.

dissabte, 21 de febrer del 2009

21-12-2009 Aguilar de Segarra

Sortim d’Aguilar de Segarra a fer un tros de la pedalada de demà,el Jordi de Cal Frare,l'Oscar el Josep,el Ramon,el Mapejur, el Pere, el Miquel i els Joan's,del Raval en direcció a Sant Miquel i per sota el Castell d’Aguilar pugem la dura Serra del Cementiri, i es veritat una mica mes i em moro, però la meva agonia no s’acaba aquí, desprès d’una rapida baixada ens tornem a enfilar al Puig de la Vall, per morir per segon cop, espero que no em passi com als gats que tenen set vides i tingui de morir set cops en un dia, però també es pot morir de plaer i això es el que ens ha passat baixant la trialera que ens ha portat a cal Joan, aquí ens em tornat a enfilar per un corriol dur que ens ha deixat es quàdriceps cop rocs un cop arribats a l’asfalt,se sentien roncar tant alguns budells que reclamaven amb urgència un Bar, i com que el poble mes a prop era a Fonollosa hem tornat per el corriol, que ara de baixada l’he trobat molt mes maco, ens em entaulat i trobat amb el Jordi Lopez que avui feia bondat ja que dema vol anar a fer la cursa aquesta, d’aquí hem anat cap al Xamal i baixat per la trialera que va a parar a la Solella del Dalmau i com es feia tard per la carretera vella hem passat per Sant Amanç,Castellar i arribat a Aguilar de Segarra
Clica l'enllaç per veure mes imatges
http://teampoal.forumotion.com/fotos-f4/21-02-2009-aguilar-de-segarra-t250.htm

Recorregut


Perfil