.

.

diumenge, 18 de maig del 2008

18-05-08 FANG I AIGUA

el joan i el serafi a la font de les tapies

mes aigua


hem travessat a zero......




Avui el joan-mambo,l'Oriol,el serafi,el miquel i el jordi frare em sortit de cal frare direccio santpedor a les 8 del mati,mirant al cel i dessitjant que no plogues(ja se que no esta be tenir aquest dessitjos pero ja ens em mullat un parell de dies ,i avui no voliem mes aigua ,al final em arribat a casa molls fins els ginolls i bruts fins els col....)be seguidament em enfilat cap a sallent per acabar pujant fins fucimanya ,fins aqui bastant secs ,pero vorejant la gavarresa i despres travessant-la, em canviat el grau d'humitat i color general de bicis i roba,despres d'un bon esmorçar a l'abadal,st maria d'horta,masies d'avinyo,artes,parada a la font de les tapies ,parc de l'agulla i poal ,uns 57 km