.

.

dissabte, 2 de febrer del 2008

SORTIDA DISSABTE 02-02-2008 AQUI HI HA GAT AMAGAT

Per fi una ruta equilibrada, de nivell mitja baix, amb 42 km de recorregut hem fet de tot pista,trialera,asfalt, pujada, baixada,la bici a sota, la bici al costat, la bici a coll, núvols, cel tapat, sol espixarrat, sol... Doncs això, equilibri...
Sortim del Poal, de cal Ferrer,cap a Sant Joan,travessem l'Eix per sota cap el bosc de Noguera i el Suanya,(reunió de caçadors), ens en anem cap a la font de l'Arrel, gorg Blau,fins aquí be,el sender serpenteja a uns 250 metres d’alçària, massa be,ep!! massa be, ...i si enlloc de tirar per la dreta anem per l’esquerra?... Aquí el Jacinto ha sigut hàbil, ....Ep que jo m'en vaig que tinc... doncs res em començat a pujar per una pista, que s'estreny, es torna sender, que s'espatlla es torna un pedregar, que s'espatlla mes hi han xaregais, que fot mes pendent,que en quatre km puja fins a 550m, no passa res som del Team Poal ... si la bici no esta sota esta sobre... però res em arribat vius a dalt, però sense força per tirar al Robocop per el dret.
A partir d’aquí a xalar can Maçana i sender guapo fins a Rajadell, sort que no ens hem desfet del RoBoCop, ara tots li volíem fer petons, a quina baixada mes maca ens ha portat el paio, hem quedat que a partir d'ara abans de pelar a un tiu esperarem dues hores, jijiji.
Hem esmorzat a quarts de dotze, el del bar ens ha dit -Bon dia!!!, ja us heu llevat?-B
Be el rotet i a pedalar, cap al Poal per les Oliveres,pla dels Manresans, el Collbaix per l’obaga i Sant Joan.
Com que m’he oblidat d’engegar el Gps, desprès d’esmorzar, no tenim el track de tornada, però tenim el Josep perquè ens hi porti un altre dia.
Ah!Erem el Ramon,Jacinto,josep i els 2Joan's



Mes fotos a:
http://teampoal.forumotion.com/fotos-f4/sortida-dissabte-02-02-2008-t25.htm#34

Mapa del parcial dels primers 25 km



Perfil dels primers 25 km del recorregut